12 Ağustos 2012 Pazar

İlk takipçimizin hikayesi :)







bir hikaye de benden olsun!


genç kadın olmanın zorluğunu yaşarken yollarda bir kadın



olmanın zorluklarından da bahsetmek istedim biraz..yolda 


olmak, yol olmak..uzun yıllar gönüllülük yaptığım yerde 


vardım 'kadın' olduğumun farkına.. öncesinde hanım, bayan

, genç kız'dım! regl döneminde pedlerimi gizliden alarak 
,
başladım kadın olduğumu anlamaya.. sonrasında 


konduramadım, çünkü saklanmalıydı, ayıptı kadın olmak! 
yolda rastladığım, sık sık birlikte yol aldığım yol 

arkadaşlarım anlattılar kadınlığı bana! toplumun verdiği 

rollerden rahatsızlığımı dışa vurmamı sağladılar.. fark 

ettiğimde çok daha ben’dim artık! 

sonrasına yine kendimi vurdum yollara, anlatmak istedim 


fark ettiklerimi, fark etsinler istedim kadınların kendilerini..

dertleri olsun, rahatsız olsunlar istedim kıstırılmış 

hayatlarından..


şimdi yine yollardayım.. hayat dair dertlendiklerim sırt


 çantamda, omuzlarımda büyük yük..

yollar, gittikçe bitmeyen, bitmedikçe zenginleşen yollar..


birlikte bir yolculukta karşılaşmak dileğiyle..

0 yorum: